Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Μέρες ευλογημένες έρχονται, γιορτάζει ο Άγιος Γεράσιμος, προστάτης της Κεφαλονιάς


Μέρες ευλογημένες έρχονται για το νησί της καρδιάς μας με τη χάρη του Αγίου Γερασίμου να πρωτοστατεί γιορτάζοντας την θεία του χάρη, τον προστάτη της Κεφαλονιάς μας που υπηρέτησε, ευλόγησε και σκόρπισε την χάρη του με την οποία ήταν από το θεό προικισμένος.

Θαύματα και μαρτυρίες πολλές και οι πιστοί πλήθος καρτερικά να προσμένουν να φτάσουν στο Λείψανο του Αγίου να προσευχηθούν, να παρακαλέσουν, να ευλογηθούν από την Αγιοσύνη του. Οι μέρες όπου ο Άγιος μας εορτάζει πάντα μου προκαλούσαν δέος και μια ευγνωμοσύνη που μόλις τρισήμιση μηνών με φέρανε κοντά του, για να βαπτιστώ και να ευλογηθώ.

Προστάτης μου ο Άγιος μας και πάντα τα μάτια του τα ένοιωθα μέσα στα δικά μου μάτια να με κοιτούν και να μου υπόσχονται την βοήθεια του, που πάντα ζητώ και την ευλογία του. Κάποτε στη χάρη του, όταν η Λιτανεία έφτανε κοντά στο πλάτανο πιο κάτω από τη Μονή, κάποιος που βρισκόταν εκεί βλαστήμησε τον Άγιο, ξάφνου τα κλωνάρια του πλάτανου χαμήλωσαν τόσο πολύ που ακούμπησαν τη γη και τιναζόντουσαν δυνατά, εκείνος σαν αντίκρισε το θέαμα αυτό εξαφανίστηκε τρέχοντας και ζητώντας συχώρεση..


Χρόνια ολάκερα έδινα τη παρουσία μου στον Άγιο, πολλές φορές γρήγορα χωρίς να κατεβαίνω στο μέρος που ασκήτευε, ένα βράδυ λοιπόν στο όνειρο μου παρουσιάστηκε ένας καλόγερος σε ένα χώρο που θύμιζε Μοναστήρι με επιβλητική ήρεμη φωνή μου είπε Σταματούλα να έρθεις να προσκυνήσεις και να περάσεις από την τρύπα, τον ρώτησα αν μπορώ, μου απάντησε μπορείς και θα περάσεις.Το πρωί ένοιωσα τόσο όμορφα που κατάλαβα πως η χάρη του μου ζητούσε να τον επισκεφτώ και να προσευχηθώ μαζί Του. Ευλογία Κυρίου και έλεος για εμένα το κάλεσμά του, έτσι και έκανα. 

Μέσα στην αύρα του Μοναστηριού και πίσω από τα μανουάλια όπου οι φλόγες των κεριών τρεμοπαίζουν και με μια γλυκιά θαλπωρή ντύνουν τη μεγαλοπρεπή χάρη του Αγίου, ζει κάθε ευχή, κάθε παράκληση, κάθε βοήθεια κάθε μετάνοια, κάθε εξομολόγηση κάθε ευλογημένη στιγμή με αρώματα λιβανιών με τα μάτια του αγίου στους πιστούς, σε αυτούς που ψάχνουν, που αναζητούν, που αναρωτιούνται για όσα μπορεί, για όσα δίνει για όσα ευλογεί.

Σκύβω με ευλάβεια προσκυνώ τη χάρη του προστάτη μου, του Αγίου μου και με θαυμασμό κοιτώ τα παντοφλάκια του για το μυστήριο που τα περιβάλει να λιώνουν όταν ο Άγιος περπατάει για να καλύψει προβλήματα που έχουν την ανάγκη και να προσφέρει με αγάπη την προστασία του και την ευλογία του ...Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημών.

Σταματία Βιτσεντζάτου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...